Ja Jūs maināt darba devēju vai sākat strādāt vēl vienā darba vietā,
Jums ir jāpiesakās WRS un Jums tiks izsniegta jauna apliecība, kas ļaus
Jums strādāt pie jaunā darba devēja. Lūdzam ņemt vērā, ka par atkārtoto
pieteikumu nodarbinātības datu maiņas gadījumā no Jums maksa netiks
ņemta. Šī shēma balstās uz nodarbinātības nepārtrauktību – tajā
netiek ierobežots to darba devēju skaits, pie kuriem Jūs vienlaikus
varat strādāt. Cik ilgi man būs jāreģistrē savs darbs WRS?
Pēc tam, kad būsiet nostrādājis 12 mēnešu ar ne vairāk kā 30 dienu
pārtraukumu kopumā, Jūs iegūsiet pilnas uz ES Līguma bazētās strādnieka
tiesības un būsiet atbrīvots no prasības reģistrēties. Lai apstiprinātu
savas strādnieka uzturēšanās tiesības, Jūs varēsiet iesniegt pieteikumu
Eiropas Ekonomiskās Zonas (European Economic Area – EEA) uzturēšanās
atļaujas saņemšanai. Pierādījumi par 12 mēnešu nepārtrauktu
nodarbinātību ietver strādnieka reģistrācijas karti un atbilstošās
reģistrācijas apliecības katram no darba devējiem, pie kuriem Jūs esat
strādājis, vēstules no darba devējiem un algas izmaksas veidlapas. Lai
saņemtu sīkākas ziņas, lūdzam apmeklēt UK Border Agency mājas lapu: http://www.ukba.homeoffice.gov.uk/working....egister Man nepieciešama palīdzība, lai aizpildītu veidlapu. Kam es varu lūgt padomu?
Lai saņemtu vispārēja rakstura padomu par pieteikuma veidlapas
aizpildīšanu vai paskaidrojumu par šīm instrukcijām, lūdzam sazināties
ar Work Permit Customer Contact Centre (Darba atļauju klientu
apkalpošanas kontaktcentru) no plkst. 9.00 līdz 17.00 no pirmdienas līdz
piektdienai: Tālrunis: 0114 207 4074 Fakss: 0114 207 5861 E-pasts: wrs@ukba.gsi.gov.uk Sazinoties ar Work Permit Customer Contact Centre, lūdzam savā e-pasta vēstulē uzrādīt sekojošās ziņas: • pieteikuma iesniedzēja vārds, uzvārds, dzimšanas datums un pilsonība; • WRS atsauces numurs, kas atrodams uz Jūsu reģistrācijas kartes un apliecības, ja Jums tādi ir; • ierakstītā vai Speciālā sūtījuma numurs (ja attiecināms); un • datums, kurā pieteikums tika nosūtīts. 9. Ja es neesmu apmierināts ar to, kā mani apkalpoja, kā es varu iesniegt sūdzību?
Ja Jūs neesat apmierināts ar saņemto pakalpojumu līmeni un Jūs vēlaties
iesniegt sūdzību, lūdzam sazināties ar Sūdzību un kompensāciju grupu: North East, Yorkshire and the Humber Region CSU PO Box 3468 Sheffield S3 8WA Tālr.: 0114 207 2966 Fakss: 0114 207 2906 E-pasts: NEYHCustomers@ukba.gsi.gov.uk LŪDZAM
ŅEMT VĒRĀ, KA AUGSTĀK NORĀDĪTĀ ADRESE IR DOMĀTA TIKAI SŪDZĪBĀM.
NESŪTIET AIZPILDĪTĀS PIETEIKUMA VEIDLAPAS SŪDZĪBU UN KOMPENSĀCIJU
GRUPAI. Lūdzam ņemt vērā, ka Jums ieteiks nosūtīt visas
sūdzības rakstiski. Mēs centīsimies atbildēt uz Jūsu sūdzību 20 darba
dienu laikā pēc Jūsu vēstules saņemšanas. Ja mēs nevarēsim
sniegt Jums pilnu atbildi norādītajā laikā, piemēram, tādēļ, ka ir
nepieciešama papildu izmeklēšana, mēs sniegsim Jums pagaidu atbildi, lai
informētu Jūs par to, ko mēs darām Jūsu sūdzības sakarā un kad ir
sagaidāms, ka Jūs saņemsiet pilnu atbildi. Pilna atbilde ietvers
sīkas ziņas par to, ar ko sazināties tālāk, ja Jūs uzskatāt, ka Jūsu
sūdzība nav izskatīta pienācīgi. Parasti tā būs atbilstoša augstākas
pakāpes amatpersona. Ja Jūs vēl aizvien neesat apmierināts, mēs
varam lūgt Jūsu vietējo Parlamenta locekli sazināties ar Independent
Parliamentary Commissioner for Administration (ombudsmeni), lai
pārskatītu Jūsu sūdzību un to, kā tā tika izskatīta. Ja ombudsmenis
uzskata, ka Jūsu sūdzība ir izskatīta godīgi, Jūsu lieta tiks slēgta un
mēs vairāk neatbildēsim uz Jūsu vēstulēm par šo jautājumu.
Complaints Procedure (Sūdzību izskatīšanas kārtības) eksemplārs ir
dabūjams pēc pieprasījuma. Ja Jūs vēlaties saņemt šo eksemplāru, lūdzam
sazināties ar Customer Contact Centre (Klientu informācijas centru) pa
tālruni 0114 207 4074.
|